ξενοδοχειακή εμπειρία

Πώς οι σύγχρονες τεχνολογίες βελτιστοποιούν την ξενοδοχειακή εμπειρία των επισκεπτών

Οι ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις ενός πιο ενημερωμένου -και κάθε άλλο παρά τεχνολογικά αναλφάβητου- κοινού επισκεπτών, καθιστούν επιτακτική την ανάγκη για καινοτόμες και εξατομικευμένες εμπειρίες τόσο εντός των δωματίων όσο και στο σύνολο των χώρων ενός ξενοδοχείου.

εκδηλώσεις

Μπορούμε ακόμη να μιλάμε για εκδηλώσεις εν μέσω πανδημίας;

Mπορεί οι online εκδηλώσεις να έχουν καλύψει μέχρι ένα βαθμό το «κενό» και την επιτακτική ανάγκη που προέκυψε άμα τη εμφανίσει της πανδημίας, ωστόσο είναι πράγματι αυτή η συνολική εικόνα;

νέο μοντέλο

Μήπως η στροφή προς ένα νέο μοντέλο πράσινου τουρισμού είναι μονόδρομος;

Την ίδια ώρα που οι ηγέτες της αγοράς προχωρούσαν στον απολογισμό μίας άνευ προηγουμένου (και σχεδόν ανύπαρκτης) τουριστικής σεζόν, ξεπρόβαλλε και η ευκαιρία για έναν ανοιχτό διάλογο προκειμένου να τεθούν τα θεμέλια του τουρισμού στη μετά κορωνοϊό εποχή.

concierge

Πώς το concierge αλλάζει μια για πάντα προς όφελος όλων

Με σύμμαχο πλέον την τεχνολογία, κάθε ξενοδοχείο μπορεί εύκολα και με ελάχιστα χρήματα να προσφέρει 24/7 υπηρεσίες concierge στους επισκέπτες του, αναβαθμίζοντας έτσι την εμπειρία φιλοξενίας που απολαμβάνουν.

προσβάσιμος τουρισμός

Προσβάσιμος τουρισμός: Αν νομίζεις πως δε σε αφορά, δες γιατί κάνεις λάθος

Η ομάδα του CapsuleT απευθύνθηκε σε 2 startups που παρέχουν τεχνολογικές λύσεις για την ενίσχυση του προσβάσιμου τουρισμού, επιχειρώντας να αποκωδικοποιήσει το σχετικό «τοπίο» που διαμορφώνεται.